Fietsexamen 28 mei ( 6de leerjaar )

Na de stuurvaardigheidstest ( 23 mei ) en de voorbereiding ( 27 mei ) was het dan eindelijk tijd voor het fietsexamen op de openbare weg! 
Onder begeleiding van de wijkinspecteur, de opa van Guillermo, mijn mama en ikzelf reden de leerlingen een parcours op de openbare weg.
5 vaardigheden kwamen aan bod: rechts afslaan, rechts op de rijbaan rijden, links afslaan, voorrang verlenen en een hindernis inhalen.
Alle leerlingen zijn geslaagd in het fietsexamen en verdienen hun fietsbrevet! Een dikke pluim aan alle leerlingen.
Bedankt aan de wijkinspecteur, opa Etienne en mijn mama om het fietsexamen te begeleiden!


Groetjes,


Juf Angelique 

( Ik heb helaas niet veel foto's, omdat ik zelf punten gaf aan de leerlingen, ik kon geen foto's nemen ).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten